22 آوریل

امروزه خرید کفش بصورت اینترنتی، به یکی از رایج ترین و نزدیک ترین راه تبدیل شده است، تا به دور از هیاهوی و شلوغی شهر پشت سیستم کامپیوتر یا گوشی به دست به تنوع بسیار زیادی از کفش های موجود در اینترنت دسترسی داشته باشد، تا با برسی و مقایسه محصولات کنار هم بتوانید یک تجربه خوب از خرید اینترنتی کفش داشته باشید. زمانی که شما حضوری برای خریدن کفش به مغازه‌ها مراجعه می‌کنید، می‌توانید به راحتی کفش مناسب پایتان را انتخاب کنید، کفشی که پایتان را اذیت نکند و بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. اما وقتی صحبت از خرید اینترنتی می‌شود، مهم‌ترین نکته‌ای که ذهن را به خود مشغول می‌کند، این است که نمی‌توانید به راحتی بفهمید آیا جنس کفشی که انتخاب کرده‌اید مناسب است یا خیر. برای این که خیالتان از این بابت راحت باشد در گام اول باید به یک سایت معتبر برای خرید اینترنتی کفش رجوع کنید، سایتی که از اصالت محصولات آن اطمینان داشته باشید. در گام دوم باید شناختی نسبی، نسبت به جنس انواع کفش  داشته باشید. با برداشتن این دو گام می‌توانید ضریب خطای خرید اینترنتی کفش را تا حدود خوبی کاهش دهید.

انتخاب فروشگاه اینترنتی کفش

یکی از مهم ترین نکته هایی که کلا در خرید های اینترنتی باید مد نظر داشت، تخصصی بودن فروشگاه در محصولی که ارائه می دهد و شما از آن خرید میکنید، به طور مثال فروشگاه اینترنتی که هم گوشی موبایل، قطعات کامپیوتر، لباس، لوازم آرایشی، کفش … .. می فرشند برای خرید کفش بهتر است یا فروشگاهی که فقط فروشنده کفش است! فروشگاه های اینترنتی که فروشنده تخصصی هستند، معمولا تنوع های بسیار بالایی دارند در همه رسته های کفش زنانه، کفش مردانه، کفش بچه گانه محصول دارند، این به معنی آن هست که خریدار انتخاب بیشتری دارند.

تصاویر کفش

برای دیده شدن تمام نکات یک کفش حداقل به 3 تصویر مورد نیاز است، تا بتوان زیره کفش، قسمت داخلی بیرونی، روبه روی کفش را دید، تصاویر با کیفیت می تواند جزییات محصول را بهتر نمایش دهد، تصاویرهایی که ژورنالی نیستند و بک گراند آن ها سفید است بهترین نوع عکسبرداری مصوب می شوند، محصولاتی که از تصاویر ژورنالی استفاده شده است، تمام زوایای محصول رو به دید نمیکشد، در زبان ساده برای تصاویر ژورنالی رو اینجور بیان کرد “محصول گریم شده!!”

دیدگاه ها(02)

دیدگاه بگذارید